Pagina's

donderdag 25 mei 2017

Publicatie SWNZ in de media

Afbeeldingsresultaat voor krant tekeningAf en toe hoor ik vervelende geluiden over een artikelen over SWNZ in kranten, omdat niet iedereen vernoemd is.

Bij grote wedstrijden (kampioenschappen) probeer ik iedereen te vermelden, ongeacht basisvereniging/woonplaats/etc. Bij wedstrijden met veel deelnemers, zoals competitie, lukt dat niet altijd en ben ik genoodzaakt om enkel de opvallendste prestaties te vermelden. Dat betekent niet dat ik niet minder trots ben op de andere zwemmers en hun prestaties, maar helaas krijgen we niet meer ruimte in de kranten! Als kranten dan zelf besluiten om er in te knippen kan ik daar helaas niets aan doen!

Op de blog wordt uiteraard wel iedereen vermeld, want daar heb ik geen beperkingen qua lengte van een verslag